بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، سیدمصطفی فاطمی روز سه شنبه 27 آبانماه با اعلام این خبر افزود: «پس از بحران کرونا این استان در شکلگیری و گسترش گردشگری مجازی پیش قدم شد و تاکنون بیش از 1700 محتوای ویدئویی و تصویری از سوی این ادارهکل و کاربران فضای مجازی تولید و منتشر شده است.»
او با اشاره به استقبال کاربران فضای مجازی از گردشگری مجازی، اظهار کرد: «محتواها باهشتگهای “یزد را مجازی ببینید”، “یزد را مجازی ببینیم” و “یزد را باید دید” در فضای مجازی منتشر شده است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد با بیان اینکه شهرستانهای استان نیز به خوبی در این زمینه فعالیت داشتهاند، افزود: «پس از شهرستان یزد، میبد و مهریز بیشترین فعالیت را در حوزه گردشگری مجازی داشتند.»
او گردشگری مجازی را بهترین فرصت برای شناخت جاذبههای گردشگری و تاریخی هر منطقه دانست و گفت: «مردم میتوانند با استفاده از این ظرفیت بهترین برنامهریزی را برای سفرهای خود بعد از بحران کرونا داشته باشند.»
انتهای پیام/