پیام تسلیت دکتر مونسان درپی عروج جانباز حاج بیوک آقااصحابی

درپی عروج جانباز سرافراز حاج بیوک آقااصحابی، از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارسال پیامی، شهادت این رزمنده دلاور را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در پیام دکتر علی‌اصغرمونسان آمده است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.)

شهادت وسيله وصال شیرین به حق تعالی و وعده سعادت ابدی به مؤمنان راستین، نقطه اوج کمال معنوی، کامل‌ترین جلوه ایثار و فداکاری و متعالی‌ترین مسیر رسیدن به معبود است.

شهدای گران‌قدر ایران اسلامی به تأسی از حماسه‌آفرینان کربلا، در راهی گام نهادند که اجرش جاودانگی برای خویش و عزت و سربلندی برای دین و ملت است.

صبر و پایمردی و جانبازی سروقامتان این مرز و بوم، گواه ایثار و استقامت ملتی است که آزادگی و از جان‌گذشتگی در راه حق را در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند و امروز نیز، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثار جوانان شجاعی است که جان شیرین  را در طبق اخلاص نهاده و در راه حفظ کیان اسلام و امنیت و آسایش مردم سر از پا نمی‌شناسند.

در آستانه سال‌روز شهادت سردار دل‌ها، سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی، روح بزرگوار جانباز شهید، حاج‌بیوک آقااصحابی به همرزمانش پیوست.

پرواز آن جانباز و رزم‌آفرین بزرگوار را حضور مردم شریف و شهید‌پرور زنجان و خانواده معظم آن عزیز فقید به‌ویژه فرزند گرامی‌شان جناب آقای عباس اصحابی که از همکاران تلاشگرمان در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان هستند، تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار منان برای خانواده معظم شهید، صبر و شکیبایی و برای روح آن شهید والامقام هم‌نشینی با شهیدان کربلا را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399101064

برچسب‌ها