انتشار فراخوان شرکت در نخستین دوره جشنواره نوآوری هتل‌داری آی آر اکسپو

نخستین دوره جشنواره نوآوری هتل‌داری آی آر اکسپو به‌منظور تقویت و تشوق صنعت هتل‌داری ایران به‌نوآوری، استفاده از فناوری‌های نوین و معرفی ظرفیت‌های این بخش در فضای بین‌المللی برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، در فراخوان نخستین دوره جشنواره نوآوری هتل‌داری آی آر اکسپو از عموم هتل‌ها، مراکز بوم‌گردی و دیگر نهادهای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی و مراکز رفاهی برای ثبت‌نام در این رویداد دعوت شده است.

این جشنواره که در طول برپایی جشنواره‏ جهانی اکسپو 2021 برگزار خواهد شد، قصد دارد با شناسایی نوآورترین هتل‌ها و مراکز پذیرایی از گردشگران، مسیر تثبیت نوآوری در این حوزه را از طریق ارزیابی علمی خدمات هتل‌داری فراهم کند و از فرصت اکسپو 2021، برای معرفی ظرفیت‌های نسل جوان و نوآور کشور به جامعه‏ جهانی استفاده کند.

در این جشنواره تلاش می‌شود از طریق ارزیابی علمی اطلاعات ارائه شده از سوی هتل‌ها و مراکز گردشگری، در مرحله نخست امکان حضور و معرفی سرویس هتل‌هایی که نوآوری و ابتکار در خدمات را در کنار کیفیت، مدنظر قرار داده‏‌اند، در فضای بین‌المللی اکسپو 2021 فراهم کند.

این رویداد با همراهی سازمان جهانی یونیدو و تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو مرحله انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت فرم ثبت‌نام فراخوان جشنواره می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند و تا 31 شهریورماه 1400 برای شرکت در این رویداد بین‌المللی فرصت دارند.

نخستین دوره جشنواره نوآوری هتل‌داری آی آر اکسپو توسط شرکت سروبنیان ادبی و بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14000617640636603

برچسب‌ها