انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی  اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حسن زمانی بیدختی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، روز شنبه هشتم آبان‌ماه 1400 در جلسه شورای معاونان این اداره‌کل سرپرست معاونت توسعه مدیریت این اداره‌کل معارفه و از زحمات سیدمهدی کفشچی معاون سابق توسعه مدیریت این اداره کل قدردانی شد.

در حکم سیدجواد موسوی برای حسن زمانی بیدختی آمده است: «نظر به تخصص، تعهد، سوابق ارزنده تجربی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی و سامان‌دهی امور مالی و توجه ویژه به مدیریت منابع و سرمایه‌های انسانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، تلاش برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و جهت‌دهی صحیح به بودجه جاری و عمرانی و ... در راستای اهداف عالیه سازمان از اهم وظایف مورد انتظار است.»

در ادامه این ابلاغ آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال تمام تلاش و مساعی خویش را در جهت تحقق اهداف تعیین شده به‌کار بسته و در مسیر خدمت به فرهنگ، هنر و تاریخ ایران زمین با رعایت اصل قانون‌مداری و تعامل با سایر همکاران موفق و موید باشید.»

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000808770622

برچسب‌ها