رزمایش گردان‌های عاشورایی و گردهمایی مسئولان رده‌های مرکز مقاومت بسیج برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، رزمایش گردان‌های عاشورایی با حضور بسیجیان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این مراسم که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 3 آذر 1400 و با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج، رده‌های مختلف و جمعی از بسیجیان برگزار شد، بر ادامه راه شهدا و تقویت روحیه بسیجی تأکید شد , بسیجیان مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با حضور در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

سرهنگ علیرضا مسافر فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت توجه به روحیه بسیجی در انجام فعالیت‌ها، گفت: «در هر بخشی که افراد با روحیه بسیجی فعالیت کرده‌اند شاهد نتایج رضایت‌بخش  بوده‌ایم.»

در این مراسم همچنین یکی از راویان دفاع مقدس به نام محمودی به بیان خاطراتی از ایثارگری‌های رزمندگان و بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج نشست مسئولان رده‌های مختلف مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخش خواهران نیز با حضور سرهنگ علیرضا مسافر فرمانده این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000903622439

برچسب‌ها