رقابت بی‌‌ام‌‌دبلیوسواران در رالی‌تور تهران - نمک‌آبرود

رقابت بی‌‌ام‌‌دبلیوسواران در زمینه مهارت‌های رانندگی، سفر ایمن و نقشه‌خوانی در قالب رالی‌تور گردشگری خانوادگی، آغاز شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رقابت سه روزه، ظهر چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از محل مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در شهر تهران آغاز به کار کرد و روز شنبه به کار خود پایان داد. 

حدود ۴۰ دستگاه خودرو تاریخی و جدید محصول شرکت خودروسازی BMW از استان‌های مختلف کشور در این رویداد حضور داشتند و با عبور از شهرها و روستاهای تهران تا نمک‌آبرود، از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی مسیر حرکت خود بازدید کردند. 

شرکت‌کنندگان در رالی‌تور گردشگری خانوادگی بی‌ام‌دبلیوسوران پس از ورود به نمک‌آبرود و یک شب اقامت روز جمعه ۱۹ آذر ماه نمک‌آبرود را به مقصد تهران ترک کردند. 

ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و همچنین معرفی جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری کمتر شناخته‌شده کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی بود.

علاقه‌مندان به کسب آگاهی بیشتر درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۷۴۹۹۷۱-۰۲۱ الی ۴ و ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000920957904

برچسب‌ها