برگزاری فم‌تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه

مدیر‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری فم‌تور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه ترکیه‌ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ ضمن اعلام این خبر گفت: «فم‌تور (FAM Trip/Familiarization Trip) سفری است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس‌های هواپیمایی و... به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر و ... ارائه می‌شود.»

مدیر‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: «برگزاری فم‌تورهای گردشگری بهترین راهکاری است که کشورهای برتر در حوزه گردشگری در راستای توسعه این صنعت به کار برده‌اند. به همین منظور با برگزاری فم‌تورها در استان و بهره‌مندی از توان‌بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری می‌توان بستر مناسب برای توسعه این صنعت را فراهم ساخت.»

او افزود: «در این راستا فم‌تور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان شرقی با همکاری بخش خصوصی طی زمستان ۱۴۰۰ برای فعالان گردشگری، خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.»

حمزه زاده اظهار داشت: «در راستای این هدف، برگزاری فم‌تور برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه سایر کشورهای همسایه در دستور کار قرار گرفته و اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400092142176

برچسب‌ها