رویداد «ساری ۲۰۲۲» فرصت دست‌یابی به بازارهای هدف گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: «برای دست‌یابی به بازارهای هدف گردشگری به ابزار بازاریابی نیازمندیم.»

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سیف‌الله فرزانه، در نخستین جلسه ‌کارگروه گردشگری تعالی بخش که صبح روز ۲۴ آذرماه۱۴۰۰ با حضور مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شده بود، گفت: «رویداد «ساری ۲۰۲۲» فرصت مناسب برای حضور بخش خصوصی قدرتمند در زمینه گردشگری مازندران را فراهم می‌کند.»

او با بیان اين مطلب ‌که اگر قرار است در اقتصاد گردشگری استان اتفاقی بیافتد باید دستگاه‌ها پای کار بیاییند، افزود: «این رویداد احتیاج به زیر ساخت دارد تا بتوان از آن به نحو احسنت بهره‌برداری شود.»

فرزانه با اشاره به اینکه میزبان یک رویداد بین‌المللی هستیم، اما طرح جامع گردشگری نداریم، تصریح کرد: «نیازمند همراهی شما هستیم و باید تمام تلاش خود را برای تقویت بخش خصوصی به‌کار ببندیم.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: «جلسات خوبی با سپاه استان داشتیم تا با همکاری فرهیختگان استان، چالش‌های پیش‌رو را حذف کنیم تا آینده خوبی را برای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران شاهد باشیم.»

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در این جلسه گفت: «سپاه و بسیج ظرفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند با همکاری کارشناسان حوزه در مسیر توسعه گردشگری به خصوص اجرای رویداد «ساری ۲۰۲۲» قدم‌های موثری بردارد.»

سرهنگ عباسپور یادآورشد: «چالش‌ها و راهکارهای موجود را با نظرات کارشناسان گردشگری استان احصا می‌کنیم و با توان موجود به حل این مشکلات وموانع می‌پردازیم.»

او تاکید کرد: «در استان فرصت‌ها‌ و‌ سوژه‌های جدیدی در حوزه گردشگری وجود دارد که باید برای توسعه گردشگری مورد توجه قرار گیرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000924482109

برچسب‌ها