بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس، هادی شهدوست شیرازی امروز ۱۲ دیماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: «امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات بهعنوان مهمترین ابزار و بلکه بهصورت حرفهای از آن استفاده کرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزشهای فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفهای از تبلیغات و ارزشهای آن است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس ادامه داد: «در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پیشنهاد تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری بهمنظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان داده شد که مورد توجه و تصویب قرار گرفت.»
او بیان کرد: «از این پس قرار است تبلیغات در حوزه گردشگری با محوریت تخصصی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزایای نسبی و رقابتی استان، بهصورت کارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذیرد.»
شهدوست شیرازی افزود: «تبلیغات گردشگری میتواند بهعنوان ابزار حرفهای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، بهویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک میکشد، مدنظر قرار گیرد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس اضافه کرد: «تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامهریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور کمیته تبلیغات گردشگری استان فارس تشکیل شده است.»
شهدوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب میشود، افزود: «تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درونشهری و برونشهری خواهد بود.»
او ادامه داد: «تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.»
انتهای پیام/