به گزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی علی اکبر احمدزاده امروز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر افزود: «در جلسهای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار و هماهنگیهای لازم برای آموزش فرهنگی میزبانی به اصناف مشهد و خدمات دهندگان به زائران انجام شد.»
مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان این که آداب و فرهنگ میزبانی از زائران سرفصلهای مهم این دوره آموزشی خواهد بود، ادامه داد: «هدف نهایی این طرح تحقق عنوان "همه خادم الرضائیم" است.»
او گفت: «کارکنان واحدهای اقامتی، فرودگاه، راهآهن، پایانهمسافربری، رستورانها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان، اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.»
احمدزاده تصریح کرد: «همه مجاوران بارگاه مطهرامام رضا (ع) خادمالرضا هستند و باید به بهتربن شیوه با زائران امام رضا (ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.»
انتهای پیام/