رالی بین‌المللی کشورهای عضو اکو برگزار می‌شود

نشست مشترک مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و مدیر برنامه‌های گردشگری سازمان همکاری اقتصادی اکو با موضوع برگزاری رالی بین‌المللی کشورهای عضو اکو برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، عایشه گل مدیر برنامه‌های گردشگری سازمان همکاری اقتصادی اکو امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران و غرفه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، محمدحسین صوفی و عایشه گل به گفت‌و‌گو و تبادل نظر درباره برگزاری نخستین رالی بین‌المللی کشورهای عضو اکو نشستند.

کشورهای شرکت‌کننده، اهداف، تعداد خودروها، ملاحظات و دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا و … موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

در راستای برگزاری این رالی بین‌المللی قرار است روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه 1400 در نشستی که به شکل آنلاین با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، معاون دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و رئیس اداره امور اکو وزارت امور خارجه کشورمان برگزار می‌شود، سایر موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14001109640309

برچسب‌ها