ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری آغاز به‌کار کرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: «ستاد اجرایی سامان‌دهی و ارتقای خدمات سفر با ۱۰ کمیته فعالیت خود را از امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز کرد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر تأکید کرد: «ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از امروز ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به‌مدت ۲۰ روز به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.» 

او افزود: «کمیته‌های ۱۰گانه ستاد اجرایی سامان‌دهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.» 

جیلان تصریح کرد: «کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.» 

او یادآور شد: «همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.» 

ستاد اجرایی سامان‌دهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 14001225748622

برچسب‌ها