بیش از 2هزار پرواز 265 هزار مسافر را جابه‌جا کردند/ آمار تعداد پرواز و مسافر در 3 فرودگاه پرتردد کشور

طی چهار روز نخستی که از شروع تعطیلات نوروز 1401 می‌گذرد 2156 پرواز از باند سه فرودگاه مهرآباد، مشهد پرواز و فرود آمده‌ و 265هزار و 831 مسافر را به مقاصد مختلف جابه‌جا کرده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سه فرودگاه مهرآباد، مشهد و شیراز جزو فرودگاه‌های پرتردد طی چهار روز ۲۶.۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفندماه بوده‌اند. 

طی چهار روز نخست تعطیلات ۱۲۷۶ هواپیما در باند فرودگاه مهرآباد فرود و از آن پرواز کرده و ۱۵۱ هزار و ۸۴۴ مسافر را به مقاصد مختلف جابه‌جا کرده‌اند. در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۳۳۶ پرواز ۳۹ هزار و ۹۸۴ مسافر، در ۲۶ اسفندماه ۳۰۵ پرواز ۳۶ هزار و ۲۹۵ مسافر، ۲۷ اسفندماه ۲۸۹ پرواز ۳۴ هزار و ۳۹۱ مسافر و ۲۸ اسفندماه ۳۴۶ پرواز ۴۱ هزار و ۱۷۴ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند. 

در فرودگاه مشهد نیز ۸۰ هزار و ۹۹۸ مسافر جابه‌جا و ۵۸۵ پرواز نشسته و برخواسته‌اند. در ۲۵ اسفندماه ۱۳۴ هواپیما ۱۸ هزار و ۳۳۸ مسافر، در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۵۶ پرواز ۲۱ هزار ۲۷۱ مسافر، در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۶۲ پرواز ۲۲ هزار و ۴۵۱ مسافر و در ۲۸ اسفند ۱۳۳ پرواز ۱۸ هزار و ۹۳۸ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند. 

همچنین در فرودگاه شیراز جمعا ۲۹۵ پرواز انجام و ۳۲ هزار و ۹۸۹ مسافر جابه‌جا شده‌اند. در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۷۱ پرواز و ۷هزار و ۲۸۵ مسافر، تاریخ ۲۶ اسفند ۶۹ پرواز ۷هزار و ۱۶۲ مسافر، ۲۷ اسفندماه ۷۶ پرواز ۹هزار و ۱۱۸ مسافر و تاریخ ۲۸ اسفند ۷۹ پرواز ۶۹ هزار و ۵۳۶ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 14001229957472

برچسب‌ها