افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی منطقه آزاد ارس

در دومین روز از آغاز سال جدید، ستاد نوروزی منطقه آزاد ارس نمایشگاه صنایع‌دستی ارس را در ایستگاه راه‌آهن جلفا افتتاح کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، نمایشگاه صنایع‌دستی انجمن صنایع‌دستی منطقه آزاد ارس با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در سالن ایستگاه راه‌آهن جلفا افتتاح شد. 

این نمایشگاه همزمان با 14 نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح استان و در ۱۶ غرفه و در حوزه‌های مختلف با حضور ۲۰ هنرمند فعال در حوزه صنایع‌دستی در منطقه آزاد ارس برپا شده است. رشته‌های مختلف صنایع‌دستی همچون چرم‌دوزی، سرامیک، عرقیجات خانگی، فرش و گلیم، نقاشی روی شیشه، منبت‌کاری و بدلیجات در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

این نمایشگاه از امروز، دوم فروردین‌ماه تا سیزدهم فروردین‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در محل سالن ایستگاه راه‌آهن میزبان مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود. 

همزمان با این نمایشگاه، قطار کسب و کار خانگی با حضور هنرمندان منطقه راه‌اندازی شده است که با گردش در سطح شهر، نمایشگاه صنایع‌دستی را تبلیغ و مردم و گردشگران را با صنایع‌دستی و و هنرهای خانگی منطقه آشنا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010102900285

برچسب‌ها