پیوستگی شور و نشاط شهروندان در شهر تهران در هفتمین روز کاروان‌های «لبخند بهار»

کاروان‌های «لبخند بهار» که از پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در مناطق مختلف تهران کار خود را آغاز کردند، در چهارمین روز سال جدید به اجرای برنامه پرداختند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط عمومی جشنواره «لبخند بهار»، کاروان‌های شادی تهران شامل اجرای موسیقی سنتی، عروسک‌گردانی، نوروزخوانی و… امروز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۱۸ به اجرای برنامه در مناطق مختلف در تهران پرداختند. 

از بخش‌های مهم اجرای کاروان‌های نوروزی جشنواره «لبخند بهار» امروز می‌توان به حضور عروسک‌های غول‌پیکر، دهل و سرنا نوازی و پهن کردن سفره هفت‌سین اقوام ایرانی، نوروزخوانی، اجرای نمایش عمونوروز و ننه سرما، حضور تکم‌چی‌ها، آوازخوانی عمو نوروز، اجرای موسیقی و حضور مبارک اشاره کرد. 

امروز اولین کاروان «لبخند بهار» از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در بوستان سه دختران مقابل شهربازی- میدان سلمان فارسی مجموعه ری راگا پذیرای شهروندان تهرانی در منطقه ۲۰ شهر تهران بودند و به اجرای برنامه‌هایی پرداختند که مورد استقبال قرار گرفت. 
در همین ساعت، کاروان دوم نیز با حضور در محله خیابان جیحون-خیابان مالک اشتر-بوستان چناران واقع در منطقه ۱۰ شهر تهران به اجرای برنامه‌های خود پرداختند. 

در ادامه برنامه‌های روز چهارم فروردین ماه، هنرمندان حاضر در کاروان اول جشنواره «لبخند بهار» حدفاصل ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر در منطقه ۲ شهر تهران حاضر شده و در میدان بهرود-بوستان پرواز برنامه‌های خود را برای شهروندان حاضر در این محله اجرا کردند. 
هنرمندان کاروان دوم نیز در همین بازه زمانی به محدوده اتوبان آزادگان غرب به شرق، ورودی شهرک مرتضی گرد واقع در منطقه ۱۹ شهر تهران رفته و به اجرای برنامه‌های خود پرداختند. 

جشنواره «لبخند بهار» به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010104640318

برچسب‌ها