رسیدگی به 4 مورد شکایت از استان گلستان در سامانه ملی سفر 09629

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت و رسیدگی به چهار مورد شکایت از موضوعات مرتبط با سفر در استان در سامانه ملی شکایات 09629 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی امروز جمعه پنجم فروردین‌ماه 1401 با بیان این مطلب گفت: «از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون چهار مورد شکایت در حوزه ستاد اجرایی خدمات سفر در سامانه ملی سفر 09629 به ثبت رسیده که سه مورد از شکایات رفع و توضیحات لازم ارائه شد و یک مورد نیز در این روز در حال بررسی است.»

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با تشریح این چهار مورد شکایت، گفت: «شکایت از اسکان مدرسه، نحوه برخورد و دریافت ورودی و نحوه اقامت مربوط به وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات اقامت سفر از مواردی بود که توسط تیم نظارتی مستقر در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان رسیدگی و توضیحات لازم ارائه شد و یک مورد شکایت مربوط به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن پذیرایی تأسیسات گردشگری نیز در این روز در حال بررسی است.»

او خاطرنشان کرد: «برای موضوعات دریافتی از سامانه ملی سفر، با پیگیری تیم نظارتی مستقر در اداره کل، ضمن برقراری تماس با شاکیان و ارجاع موضوع به کارشناسان مربوطه، شکایات مورد بررسی قرار گرفته و گزارش‌های اقدامات در سامانه به ثبت می‌رسد.»

فرمانی یادآور شد: «سامانه ملی سفر به آدرس www.09629.ir و شماره تماس ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز همراه سفر نوروزی هموطنان است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیک راه‌ها و اطلاع از وضعیت آب‌وهوای شهرها و جاده‌های کشور، جاذبه‌های گردشگری ایران را به همراه اطلاعات دقیق از اقامتگاه‌های مجاز در استان مربوطه مشاهده کنند.»

او اضافه کرد: «هموطنان می‌توانند در صورت نارضایتی از موضوعات مرتبط با سفر شکایت خود را با ارسال عکس و فیلم ثبت کرده و با کد رهگیری مراحل رسیدگی به موضوع مورد نظر را پیگیری کنند. همچنین امکان قدردانی از شخص یا جایی که در سفر نوروزی خاطره‌ساز بوده‌اند از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.»

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در پایان گفت: «به‌منظور انجام مطلوب وظایف نظارتی تقاضا می‌شود مسافران موضوعات خود از جمله نظرات، پیشنهادات و شکایات همچنین اعلام تشویق و قدردانی خود از عوامل دخیل در امر خدمات‌رسانی سفر را از طریق اعلام یا ثبت در سامانه ۰۹۶۲۹ به اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام و از طریق دریافت کد پیگیری نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010105118390

برچسب‌ها