رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش

تیم‌های مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشدید نظارت بر چگونگی ارائه خدمات در سطح جزیره، به صورت حضوری به شکایات گردشگران رسیدگی می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در قالب تیم‌های نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپ‌های دریایی، کشتی‌های تفریحی و دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی می‌کنند.

همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری، پارک دلفین و مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات در این اماکن می‌پردازند.

یکی از تیم‌های نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به صورت حضوری به مشکلات مردم، ساکنان و مسافران نوروزی کیش رسیدگی می‌کند.

گردشگران و ساکنان کیش می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010105900114

برچسب‌ها