نظارت مستمر و تمام‌وقت بر واحد‌های گردشگری در خراسان رضوی

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: «با انجام نظارت و بازرسی‌های مستمر و تمام وقت بر واحد‌های گردشگری در خراسان رضوی، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در بازرسی‌ها به زائران برگردانده شده است.»

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی امروز شنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: «بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی  که ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان را بر عهده دارد، قرارگاه ۲۴ ساعته پیگیری، نظارت و بررسی مشکلات زائران تشکیل شده و بیش از صد نفر در مشهد و بیش از ۶۰ نفر در دیگر شهر های استان وظیفه بازرسی و نظارت بر واحدهای گردشگری به‌ویژه در حوزه اسکان زائر را بر عهده دارند.»

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: «تیم‌های نظارتی به صورت تمام وقت در حال بررسی و نظارت بر واحدهای خدماتی هستند، اما اگر زائران با مشکلی برخورد کردند، می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۹ در سطح ملی و ۳۷۰۴۵-۰۵۱ در سطح استانی تخلف انجام شده را اطلاع دهند تا سریعا پی‌گیری‌های لازم انجام شود.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: «پیش‌بینی می‌شد در ایام نوروز نیاز به اسکان ۴۷۰هزار نفر در هر شبانه روز داشته باشیم که در هفته اول تعطیلات این امر تحقق یافت که با پای کار آمدن تمامی دستگاه‌های اجرایی و اسکان اضطراری سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد مشکل اسکان زائران رفع شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010106770801

برچسب‌ها