دوره آموزشی مطالعات رادیوگرافی در تحلیل‌های آثار تاریخی برگزار می‌شود

پنجمین دوره آموزشی تخصصی زیست‌شناسی در حوزه میراث‌فرهنگی با عنوان «مطالعات رادیوگرافی در تحلیل‌های آثار تاریخی» به همت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی پژوهشگاه با همکاری گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران این دوره آموزشی تخصصی را 1 تا 2 خرداد 1401 بصورت مجازی برگزار می‌کند.

بررسی «کاربرد مطالعات علوم میان رشته‌ای در میراث‌فرهنگی»، «کاربرد مطالعات زیست‌شناسی در باستان‌شناسی»، «مطالعات آناتومی، کاربرد و تجزیه تحلیل‌های به‌دست‌آمده از اسکلت‌های باستانی در مطالعات باستانی»، «مطالعه تکنیک‌های قدمت‌نگاری در آثار‌ باستانی و کاربرد آنها»، «بررسی مبانی حقوقی در قدمت‌نگاری در آثار باستانی»، «کاربرد مطالعاتCT اسکن در بررسی آثار تاریخی» و «تحلیل و تفسیر نتایج حاصل از مطالعات رادیولوژی» اهدافی است که پنجمین دوره آموزشی تخصصی زیست‌شناسی دنبال می‌کند.

دوره آموزشی مطالعات رادیوگرافی در تحلیل‌های آثار تاریخی با توجه به انجام سلسله نشست‌های زیست‌شناسی در سال گذشته و ارتباط علمی و پژوهشی گسترده پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی امسال نیز با حضور متخصصین این حوزه برگزار می‌شود.

دانشجویان، متخصصین حوزه باستان‌شناسی و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی و پزشکان حوزه تصویربرداری پزشکی تا 26 اردیبهشت 1401 فرصت دارند برای اطلاع از نحوه شرکت و ثبت‌نام در این دوره با شماره تلفن 66736584-021 دبیرخانه پنجمین دوره آموزشی تخصصی زیست‌شناسی در حوزه میراث‌فرهنگی، تماس گرفته و مشخصات خود را به آدرس labsnet.bio@richt.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401020733042

برچسب‌ها