امضای 3 تفاهم‌نامه برای سامان‌دهی و تسهیل ورود گردشگران و زائران خارجی

شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک با طرف‌های خارجی و داخلی برای سامان‌دهی و تسهیل در ورود زائران و گردشگران خارجی امضا کرد.

روح‌الله حسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و ملک ظفر عباس مدیرعامل هلدینگ مسافرتی علمدار پاکستان تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه گردشگری زیارتی بین ایران و پاکستان امضا کردند. 

این تفاهم‌نامه در راستای افزایش ورود زائران پاکستانی به ایران با مقصد قم و مشهد مقدس صورت گرفته است. 

چندی پیش شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی طرح ملی و زیارتی را با عنوان مهمان امام رضا علیه‌السلام را آغاز کرد که یکی از اهداف این طرح تسهیل در ورود یک میلیون زائر خارجی به مشهد مقدس است. 

همچنین در راستای طرح ملی مهمان امام رضا (ع) تفاهم‌نامه‌ای با سازمان توسعه روابط ایران و عراق امضا شد. 

در تفاهم‌نامه‌ای که میان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و مهندس حسن پلارک رئیس سازمان توسعه روابط ایران و عراق امضا شد، طرفین بر سامان‌دهی و تسهیل ورود زائران عراقی به ایران به توافق رسیدند. 

در راستای سامان‌دهی و تسهیل در ورود زائران خارجی برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در قالب طرح ملی مهمان امام رضا (ع) تفاهم‌نامه‌ای نیز میان حسین‌زاده و محمدمهدی قاسمی مدیرعامل هلدینگ بین‌المللی مسافرتی اسکای امضا شد. 

هلدینگ بین‌المللی اسکای متعلق به کشور افغانستان است و دفاتر آن در کشورهای آلمان، امارات، ترکیه و افغانستان مستقر است. 

اجرای تفاهم‌نامه‌های مذکور در بستر دفاتر خدمات مسافرتی جمهوری اسلامی ایران و اصناف مرتبط با گردشگری انجام خواهد شد. 

طرح ملی مهمان امام رضا (ع) از برنامه‌های شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی است که علاوه بر تسهیل در خدمات گسترده به زائران داخلی، ارائه تسهیلات به زائران خارجی را هم در دستور کار دارد.

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14010312957640

برچسب‌ها