رئیس جدید اداره تشریفات وزارت میراث‌فرهنگی منصوب شد/ برگزاری مراسم تودیع و معارفه

«مهدی دهقان» به‌ عنوان رئیس جدید اداره تشریفات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میراث‌آریا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره تشریفات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ با حضور علی طلوعی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های محمد بیگی رئیس سابق اداره تشریفات قدردانی و مهدی دهقان به‌عنوان رئیس جدید اداره تشریفات این وزارتخانه معرفی شد.

علی طلوعی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم در سخنانی با قدر‌دانی از تلاش‌های رئیس سابق اداره تشریفات گفت: «برای رئیس جدید اداره تشریفات آرزوی توفیق دارم. مسئولیت اداره تشریفات بسیار سخت است. اعتقاد دارم کارکرد این سيستم به نوعی نامرئی است و کار کردن و مدیریت کردن اداره‌ای که اهمیت دارد اما کارکرد آن نامرئی است، مهارت فراوانی می‌خواهد.»

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد بیگی در دوران مسئولیت ریاست اداره تشریفات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدردانی به عمل آمد و حکم انتصاب مهدی دهقان به او تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010411622849

برچسب‌ها