ایمانی خوشخو: مهندس ضرغامی ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری را کشف کرد

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی گفت: «با آمدن مهندس ضرغامی اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری افتاده است. ایشان ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری در کشور را کشف کرده است.»

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مراسم توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش‌بنیان امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مشاوران و معاون گردشگری و معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق برگزار شد. 

محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی در این مراسم گفت: «با حضور مهندس ضرغامی اتفاقات خوبی افتاده است، یکی از کارهای مهم ایشان، کشف ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری است.» 

او افزود: «جاذبه‌های گردشگری زیادی داریم اما تاکنون فقط اصفهان و شیراز و شهرهای بزرگ را معرفی کردیم. مهندس ضرغامی با سفر خود به جاهای کمتر شناخته شده، جاذبه‌های گردشگری را کشف می‌کند.» 

ایمانی خوشخو تصریح کرد: «در آستانه ماه محرم هستیم. محرم جاذبه‌ها و آیین‌های زیادی دارد که گردشگران خارجی علاقه‌مند به دیدن این آیین‌ها هستند و برای این موضوع به کشورمان سفر می‌کنند.» 

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی گفت: «اقتصاد فرهنگی موضوع دیگری است که باید توجه کنیم. جهاد دانشگاهی در این زمینه پیشگام بوده است و پارک‌های ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی را راه‌اندازی کرده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010414622347

برچسب‌ها