برندسازی را در غار کتله خور زنجان

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با اشاره به ظرفیت منحصربه‌فرد غار کتله‌خور در توسعه گردشگری شهرستان خدابنده گفت: «کمک به تبلیغات و برندسازی مجموعه‌ها از این به بعد در دستور کار است و اهتمام سرمایه‌گذار و مجموعه‌های مدیریتی استان را نیز می‌طلبد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، حسین ساری ظهر روز گذشته 30 مردادماه 1401 در سفر یک‌روزه خود به استان زنجان، در جلسه با معاون توسعه و منابع انسانی استاندار زنجان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: «یکی از اقداماتی که در دستور کار صندوق توسعه و احیا قرار دارد کمک به واگذاری طرح‌های گردشگری به بخش خصوصی است.»

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با بیان این‌که در قراردادهای جدید بناها بخشی از تبلیغات بناهای خود را بر عهده می‌گیریم، افزود: «سرمایه‌گذار و متولیان باید در حوزه معرفی بنا اقدام کنند، چراکه معتقدیم اهمیت این اقدام از فرایند و روند توسعه و احیای بنا کمتر نیست.»

ساری با بیان این‌که بررسی فنی و اقتصادی در خصوص طرح‌ها در کمیته‌ای انجام می‌شود، بیان کرد: «امیدواریم تأخیر یک‌ساله در خصوص بنای مربوط به غار کتله خور را بتوانیم با اهتمام چندجانبه دنبال کنیم.»

او با اشاره به ظرفیت غار کتله‌خور به‌عنوان یکی از جاذبه‌های بسیار مهم استان زنجان تصریح کرد: «بر اساس برنامه سرمایه‌گذار طرح‌های اقامتی پذیرایی و خدماتی مجموعه توسعه خواهند یافت.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401053193148

برچسب‌ها