بازدید مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه گردشگری کهکشان غدیر قم

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، صبح روز ۷ شهریور همزمان با هفته دولت محمد کریمی مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر بازدید کرد. 

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، وضعیت گردشگری در استان قم را مطلوب ارزیابی و بر رفع موانع پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان تاکید کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: «ارزش این پروژه بیش از ۲۸۵۰ میلیارد ریال بوده و با بهره‌برداری از آن به‌صورت مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.» 

او افزود: «مجموعه سالن‌های سینما، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها و سایر محیط‌هایی با کاربری تفریحی سرگرمی و فروشگاهی در زیربنایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع از جمله ویژگی‌های این پروژه است که در بلوار غدیر احداث شده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010608684751

برچسب‌ها