این روزها بیشتر از هر زمانی ترویج مکتب حاج قاسم اهمیت دارد/ دشمن نمی‌تواند با مقوله‌های سطحی بین ما اختلاف بیندازد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به کرمان سفر کرده است، در حاشیه زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی گفت: دشمن سعی می‌کند ملیت را در مقابل دین قرار دهند، باید بدانند تمام حرکت‌های ما دینی و ملی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی امروز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ با اشاره به اهمیت گردشگری مقاومت در خصوص وضعیت این روزها گفت: در این اغتشاشات جای حاج قاسم خالی است. حاج‌قاسم صریحا معتقد بود وحدت ما باید علیه دشمن باشد. 

او ادامه داد: داعشی که حاج قاسم شکست‌شان را همیشه در اولویت قرار می‌داد امروز از نبود حاج قاسم استفاده می‌کند و در حرم شاهچراغ عملیات تروریستی می‌کند. این روزها بیشتر از هر زمانی ترویج مکتب حاج قاسم مهم است. 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی در بدو ورود به کرمان اضافه کرد: شروع کار ما در این سفر برکت گرفتن از زیارت مزار حاج‌قاسم سلیمانی است که سرآمد آزادی‌خواهان دنیا است. 

او خاطرنشان کرد: حاج قاسم گفته بود «دختر کم‌حجاب دختر خود من است» یعنی این دختر؛ دختر خود ما است. این اوج تفکر حاج قاسم است و دشمن نمی‌تواند با این مقوله‌های سطحی بین ما اختلاف بیندازد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010807622907

برچسب‌ها