مهندس ضرغامی در حاشیه گفت‌وگوی صمیمی با دختران دانشجو: به حجاب و معنویت شما افتخار می‌کنیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس به این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی امروز -پنج‌شنبه 19 آبان ماه 1401 - در جریان سفر به استان هرمزگان با حضور بر مزار شهدای گمنام این استان با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد.

در این مراسم مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سهراب بناوند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و تعدادی از مسئولان استانی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را همراهی کردند.
در ادامه این مراسم مهندس ضرغامی با دانشجویان حاضر در گلزار شهدای گمنام به گفت‌وگو پرداخت و از مسجد جامع شهر بندرعباس نیز بازدید کرد.

مهندس ضرغامی در حاشیه این مراسم معنوی با حضور در جمع تعدادی از دختران دانشجو که با حجاب چادر در محل گلزار شهدای گمنام حضور یافته بودند، با آن‌ها احوال‌پرسی کرد و در گفت‌و‌گوی کوتاهی خطاب به این دختران دانشجو که برای زیارت به مزار شهدا آمده بودند گفت: به حجاب خوب و معنویت شما افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010819761122

برچسب‌ها