بازدید فعالان رسانه‌ای ازبکستان از ظرفیت‌های گردشگری قزوین

با هدف آشنایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی هیاتی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی کشور ازبکستان از مجموعه دولتخانه صفوی قزوین بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی روز دوشنبه 23 آبان 1401 با اعلام این خبر گفت: این گروه شش‌نفره با هماهنگی نمایندگی وزارت امورخارجه در استان به میزبانی اتاق بازرگانی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد قزوین شدند و از سردر عالی‌قاپو و کاخ‌موزه چهلستون در مجموعه دولتخانه صفوی بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این هیات ازبکی به ریاست عبدالرحمن فضیلف رییس کانون هواداران فوتبال جمهوری ازبکستان سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ازبکستان در سمرقند آغاز کرده و از آستارا وارد ایران شدند.

او ادامه داد: این گروه پس از بازدید از ظرفیت‌های گردشگری قزوین به تهران، اصفهان و بندرعباس عزیمت کرده و سپس کشور را به مقصد امارات، عربستان و قطر ترک خواهند کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: امیدواریم با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برای گسترش روابط دوستانه به‌ویژه با کشورهای همسایه، بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را به نحو شایسته‌ای معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 14010824492545

برچسب‌ها