حمایت قاطع وزارت میراث‌فرهنگی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از حمایت 100درصدی این وزارتخانه از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

 به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، جواد واحدی یکشنبه 29 آبان ۱۴۰۱ در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری در حوزه میراث جهانی تخت جمشید و شهرستان مرودشت که با حضور استاندار فارس، نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد، بیان کرد: استان فارس قطب گردشگری کشور است و تلاش همه‌جانبه وزارت خانه برای حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حذف موانع برای سرمایه‌گذاری گردشگری از رویکردهای مهم این وزارتخانه است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: نگاه ویژه این وزارتخانه متبوع به استان فارس، بسیار مثبت است. با این انگیزه تلاش می‌کنیم تا با تعامل با سرمایه‌گذاران در مسیر تحقق برنامه‌ها و اهداف حرکت کنیم.

واحدی ادامه داد: در مواردی پیش می‌آید که با طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری که در جوار مجموعه‌های تاریخی‌فرهنگی قرار دارد، موافقت می‌کنیم در صورتی‌که تابع ضوابط و شرایط خاصی باشد، البته باید به تائید وزارتخانه برسد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: یکی از مزیت‌های این استان تعامل بین دستگاهی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها است که نشان از دید وسیع و باز برای انجام امور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010830143217

برچسب‌ها