ارائه خدمات ویژه پستی به فعالان صنایع‌دستی سمیرم

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از ارائه خدمات ویژه پستی به فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان گفت: در نشست مشترک با رئیس اداره پست شهرستان سمیرم روز دوشنبه 30 آبان‌ماه 1401، تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که بر اساس آن اداره پست شهرستان خدمات ویژه‌ای را به هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سمیرم ارائه خواهد کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم ادامه داد: علاوه بر خدمات پستی، با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی هنرمندان صنایع‌دستی در سطح شهرستان، خدماتی همچون همکاری در صدور و تمدید کارت‌های هنرمندان صنایع‌دستی را نیز شامل می‌شود.

سلیمانیان تصریح کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه گامی ارزشمند به‌منظور حمایت از هنرمندان و تسهیل درروند امور اداری و پستی آن‌ها خواهد بود و امیدوارم با این‌گونه اقدام‌ها بتوانیم با همکاری نهادهای مختلف شرایطی را برای هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان فراهم کنیم تا با دغدغه کمتری به فعالیت‌های هنری خود بپردازند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401090123145

برچسب‌ها