اعلام آمادگی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی برای همکاری در استانداردسازی واحدهای اقامتی

مدیر سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان غربی گفت: این سازمان آمادگی دارد در زمینه استانداردسازی واحدهای اقامتی با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همکاری کند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، محسن افسر قره‌باغ، مدیر سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان غربی 6 آذر 1401 با مرتضی صفری‌، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: امروزه باید به دنبال کسب درآمد از محلی بود که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند و گردشگری بهترین نوع کسب درآمد برای توسعه اقتصادی کشور است.

صفری افزود: با توسعه روافزون جوامع نیاز به تفریح و گردشگری در بین مردم هم بیشتر می‌شود، از این رو باید برای برگزاری جشنواره‌های مفرح و شاد برنامه‌ریزی شود.

او ادامه داد: برای توسعه و رونق گردشگری در استان همه فعالان و دستگاه‌های مرتبط با گردشگری باید به‌صورت تیمی کار کرده و با همکاری یکدیگر برنامه‌ها را پیش ببرند.

محسن افسر قره‌باغ مدیر سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان غربی نیز در این جلسه تصریح کرد: تاکنون بیش از 500 نفر از فعالان حوزه گردشگری اعم از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی استان آموزش دیده‌اند.

افسر قره‌باغ اضافه کرد: در سال‌های گذشته همکاری‌های خوبی بین سازمان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در حوزه آموزش و برپایی نمایشگاه انجام شده است و آماده همکاری در سایر حوزه‌های مربوطه نیز هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906378892

برچسب‌ها