خراسان جنوبی مهد صنایع‌دستی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این استان را مهد صنایع‌دستی دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده شب سه‌شنبه 8 آذرماه 1401 گفت: حضور 27 استان از 31 استان در نمایشگاه نشان از شور، نشاط و پررونق بودن این نمایشگاه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب صنعتگران صنایع‌دستی سراسر کشور از این نمایشگاه، افزود: با توجه به اینکه هنوز در روزهای اولیه این نمایشگاه هستیم استقبال مردم بسیار پرشور و بانشاط است و این نشان از این دارد که صنایع‌دستی بخشی از هویت ماست.

عباس‌زاده ادامه داد: ما موظف هستیم در پاسداشت این فرهنگ فاخر که ریشه فرهنگی، صنعتی و در عین‌ حال اقتصادی دارد با برگزاری نمایشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی زمینه شکوفایی صنایع‌دستی و اشتغال در این زمینه را فراهم کنیم و فرهنگ عمومی مردم را در استفاده از صنایع‌دستی را ارتقا دهیم.

او گفت: برگزاری نمایشگاه این فرصت را فراهم می‌آورد تا با بررسی نقاط ضعف و توجه به نقاط قوت در سال‌ها و فرصت‌های آینده وشاهد برگزاری نمایشگاه‌های پررونق‌تر و باشکوه‌تر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140109091354

برچسب‌ها