استاندارد ملی برای صنایع‌دستی آذربایجان غربی تدوین شود

سرپرست اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: این اداره‌کل آمادگی دارد تا با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای صنایع‌دستی استان استاندارد ملی تدوین کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ابراهیم فخری، سرپرست اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی ۸ آذر با مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان دیدار کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به استانداردسازی در واحدهای اقامتی و تولیدات صنایع‌دستی اظهار کرد: در صورت عملی شدن استانداردها بسیاری از مشکلات در حوزه گردشگری حل خواهد شد و از طرفی این موضوع باید به نحوی در جامعه نهادینه شود که مردم اجرای استانداردها در همه حوزه‌ها را طلب کنند.

 مرتضی صفری افزود: تهیه استاندارد ملی برای صنایع‌دستی آذربایجان غربی نقش مهمی در ارتقای کیفیت و جذب مشتری دارد.

او ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای همکاری با اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی آمادگی داشته و کارشناسان هر دو مجموعه می‌توانند با هم‌فکری و مشارکت یکدیگر استاندارد واحدی را برای واحدهای اقامتی و صنایع‌دستی استان تدوین کنند.

سرپرست اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی هم ضمن تشکر از همکاری مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در استانداردسازی واحدهای اقامتی گفت: صدور پروانه استاندارد برای واحدهای اقامتی یک امتیاز و تبلیغ مثبتی برای افزایش اعتبار و جذب مشتری بوده که با کمترین هزینه صادر می‌شود.

ابراهیم فخری اضافه کرد: همچنین این اداره‌کل آمادگی دارد دوره آموزش نوشتن استانداردها را برگزار کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010909378199

برچسب‌ها