زیرساخت‌های گردشگری ایلام تقویت می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های گردشگری در استان ایلام با حمایت‌های ویژه مسئولان باید تقویت شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی ایلام، امروز شنبه 12 آذر 1401 در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری و فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از مجتمع‌های گردشگری، تأسیسات گردشگری و آثار تاریخی و همچنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

حسنی گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان دانست و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری یکی از راهکارهای مهم توسعه استان ایلام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های گردشگری استان گفت: طرح‌های بهسازی و ترمیم زیرساخت‌های گردشگری در استان در حال اجراست که با اتمام آنها، تحولی گردشگری ایلام ایجاد می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در محورهای گردشگری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باشد، تصریح کرد: حمایت موثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری بر اساس طرح جامع مصوب منطقه از دیگر برنامه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بر حمایت ويژه دستگاه‌های اجرايي از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگري استان تأکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، بايد تا حد امکان از سرمايه‌گذار خصوصی حمايت شود، پيگيری خواسته‌ها و نيازهای اين سرمايه‌گذاران نیز در دستور کار قرار داد.

شریفی از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140109127902