برگزاری اولین نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج در اصفهان

فرمانده بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری اولین نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج در شهر تاریخی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز 13 آذرماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: اولین نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در قالب نمایشگاه آثار شاخص صنایع‌دستی و همچنین کارگاه زنده ساخت آثار هنری با هدف ارتقای سطح اشتغال‌زایی و حمایت از هنرمندان و صنعتگران استان در محل هنرستان هنرهای زیبای شهر اصفهان برگزار شد.

او ادامه داد: رشته‌هایی همچون فیروزه، خاتم، منبت، چوب، بافت سنتی، سفره قلمکار و سوخت چرم از جمله رشته‌هایی هستند که در معرض نمایش قرار گرفتند، این نمایشگاه با تمرکز بر کارگاه‌های مشاغل خرد خانگی که از تسهیلات بانکی طرح‌های حمایتی اقتصاد مقاومتی بهره برده‌اند و به‌منظور تسهیل در ارائه و فروش این آثار برگزار شده است.

محققیان افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، فروش اقساطی محصولات با تخفیفت ویژه را می‌توان از ویژگی‌های این نمایشگاه دانست که در قالب 22 غرفه و 12 کارگاه زنده صنایع‌دستی تا روز سه‌شنبه 15 آذرماه برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401091323600

برچسب‌ها