تقویت بازاریابی صنایع‌دستی در بوشهر/ تولید خلاقانه و نیاز مخاطب در دستور کار است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تقویت بازاریابی صنایع‌دستی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی گفت: رونق تولید صنایع‌دستی با بازاریابی و بازارسازی مناسب امکان‌پذیر است که ما به دنبال تقویت این موضوع در استان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: ما باید به دنبال تولیدات خلاقانه باشیم و بر اساس نیاز بازار به تولید محصول بپردازیم که با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی این موضوع امکان‌پذیر است.

او ادامه داد: از دیگر عوامل رونق عرضه و فروش صنایع‌دستی، شناسایی علاقه‌مندی مخاطب با تولید بر اساس خواست و ذائقه خریدار در کنار ایجاد بازار مناسب است که بسیار کمک کننده و موثر خواهد بود.

سجادی‌منش یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های استانی، ملی و بین‌المللی از اولویت‌های ما برای کمک و حمایت از صنتعگران و هنرمندان هم استانی بوده که بی تردید به دنبال بهره‌گیری از چنین فضاهایی هستیم و نمونه بارز این موضوع، نمایشگاه بزرگ خرید تضمینی صنایع‌دستی با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در خردادماه سال جاری بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: حضور صنعتگران بوشهری در حاشیه برگزاری جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ یکی دیگر از راهکارهای عملی ما برای عرضه محصولات بود که با تدابیر اندیشیده شده، امیدواریم این ظرفیت بین‌المللی ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010913817721

برچسب‌ها