برگزاری دوره آموزشی آشنایی مدیران تأسیسات گردشگری با جرایم سایبری

معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: دوره آموزشی آشنایی با جرائم سایبری در فضای مجازی ویژه مدیران تاسیسات گردشگری استان سمنان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم زاده روز چهارشنبه 16 آذر 1401 افزود: سرفصل آموزشی ارائه شده در این دوره بیان معضلات و مشکلات موجود در فضای مجازی و سوء استفاده برخی سودجویان بود.

معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه این دوره با همکاری نیروی انتظامی و بخش خصوصی برگزار شد، گفت: در پایان، گواهینامه این دوره توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان صادر و به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

قاسم‌زاده برگزاری این دوره‌های آموزشی را در افزایش اطلاعات جامعه هدف و پیشگیری از وقوع جرایم در حوزه مجازی به ویژه در زمینه گردشگری مؤثر دانست.

هم‌اکنون در استان سمنان 324 واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه بوم گردی، خانه مسافر، رستوران بین‌راهی، مجتمع خدمات رفاهی،دفاتر خدمات مسافرتی و ... فعالیت دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010916863772

برچسب‌ها