برگزاری جلسه مشترک معاونان میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی با معاونان میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی

جلسه مشترک معاونان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با معاونان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلسه مشترک معاونان و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی 22 آذر 1401 در خانه تاریخی حیدرزاده تبریز برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: برگزاری نشست‌های مشترک موجب هم‌افزایی و تبادل نظرات کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی می‌شود.

نعمت مصطفایی افزود: در گام نخست کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حضور در آذربایجان شرقی جلسه مشترکی با معاونان و کارشناسان این اداره‌کل برگزار کرده و در نظر است این جلسات مشترک با ادارات کل سایر استان‌ها نیز برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌ها موجب تبادل تجارب و افکار در بین معاونان و کارشناسان شده و بی‌شک نتایج خوبی را به‌همراه خواهد داشت.

جلیل اسماعیلی بیان کرد: در این جلسات کارکنان هر دو مجموعه از نقایص و پیشرفت‌های یکدیگر آشنا شده و اقدامات و همکاری‌های مشترکی برای رفع این نواقص هم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092237838

برچسب‌ها