سرپرست میراث‌فرهنگی اسلام‌آباد غرب معارفه شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسلام‌آبادغرب معارفه شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه با حضور فرماندار و معاون میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه از زحمات داریوش کیانی تقدیر و شهرام علی یاری به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسلام‌آبادغرب معرفی شد.

در این جلسه داریوش فرمانی معاون میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی شهرستان و تنوع فعالیت‌های اداره‌کل، اظهار کرد: با توجه به رویکردهای جدید لازم بود تا با معرفی نیروی جوان و بومی که دارای تجربه نیز هست نسبت به این شهرستان توجه بیشتری شود.

معاون میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه افزود: شهرستان اسلام‌آبادغرب به لحاظ تاریخی و طبیعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که تلاش شود تا هرچه بیشتر جایگاه واقعی خود را باز یابد.

او ادامه داد: وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان کار حفاظت از آن‌ها را دشوار کرده است که امیدواریم مدیر جدید با حمایت مسئولان شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بتواند در این امر موفق ظاهر شود. 

فرمانی گفت: همچنین قرار گرفتن شهرستان اسلام‌آبادغرب در مسیر عتبات عالیات فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم کرده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و جذب سرمایه‌گذاران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم. 

او همچنین توجه به صنایع‌دستی شهرستان را یکی دیگر از ماموریت‌های مدیر جدید عنوان کرد و افزود: به سرانجام رساندن احداث بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهر اسلام‌آبادغرب از جمله اولویت‌های این حوزه است. 

همچنین مسعود جابری معاون فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: مجموعه فرمانداری توجه ویژه‌ای نسبت به مقوله میراث‌فرهنگی دارد و حفاظت از آثار تاریخی را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون فرماندار اسلام‌آبادغرب افزود: در بحث اشتغال انتظار داریم که در این زمینه پویایی و فعالیت بیشتری ببینیم، زیرا شهرستان اسلام‌آبادغرب بزرگترین شهرستان بعد از شهرستان کرمانشاه است. 

پیش از این داریوش کیانی مسئولیت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسلام‌آبادغرب را بر عهده داشت. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010924417158

برچسب‌ها