دستاوردهای پژوهشی در قالب نشست‌های تخصصی ارائه می‌شود

معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از ارائه دستاوردهای پژوهشی در قالب نشست‌های تخصصی همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، علیرضا انیسی معاون پژوهشی پژوهشگاه  امروز 26 آذر 1401 در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم و فرا رسیدن هفته پژوهش را به تمامی همکارانم در پژوهشگاه و همچنین به تمامی پژوهشگران در سراسر ایران تبریک می‌گویم.

او با ابراز امیدواری از اینکه در سال آینده در همچنین روزی بتوانیم با یک کارنامه پربارتری در این زمان حضور پیدا کنیم، تصریح کرد: از تمامی همکارانم در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری قدردانی می‌کنم بخصوص کسانی که برای برگزاری مراسم هفته پژوهش تلاش کردند.

انیسی با اشاره به پژوهش‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری توسط پژوهشگران این مرکز گفت: بخشی از این پژوهش‌ها در هفته پژوهش ارائه می‌شود.

در ادامه مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری، از تازه‌ترین انتشارت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری شامل سند حفاظت از باغ‌های تاریخی ، فرمانروایی خدنگ‌ها، اطلس میراث‌فرهنگی جزایر ایرانی خلیج فارس ، پارتیان ، راهنمایی پژوهش‌های شیمیایی و غیر شیمیایی کنترل آفات در مراکز فرهنگی ، سند راهبردی حفاظت آثار تاریخی، رایت منصور، معیاری ثبت میراث معماری معاصر ایران ، سنگ قبرهای دوره اسلامی ، فرهنگ سفالگری پیش از تاریخ دشت قزوین ، تپه سگز آباد و پارینه سنگی ایران رونمایی و نمایشگاه آثار هنرهای سنتی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010926330433

برچسب‌ها