معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و چشمه‌های آب‌گرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از اولویت‌ها در راستای معرفی ظرفیت‌های استان، توجه ویژه به حوزه گردشگری سلامت و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در چشمه‌های آب گرم است.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری 30 آذر 1401 در جلسه هماهنگی برنامه‌های شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: ناشناخته بودن ظرفیت‌های استان یکی از آسیب‌های مهم حوزه گردشگری بوده و دلیل این موضوع عقب ماندن از پیشرفت‌های حوزه گردشگری در بعد جهانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: نمایشگاه تهران مهم‌ترین رویداد برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در بعد ملی و بین‌المللی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت نهایت استفاده را انجام داد.

او ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و اقدامات برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران باید هدف‌گذاری شده و نتیجه‌محور باشد و این کارها نباید با هدف رفع تکلیف انجام شود.

صفری تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه باید از فرصت‌ها و روش‌های به‌روز برای معرفی ظرفیت‌های استان استفاده کرد و در این راستا توجه به تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی، برگزاری تور مجازی، تولید انیمیشن و بازی‌های موبایلی، طراحی اپلیکیشن و ... مورد توجه قرار گیرد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401093037882

برچسب‌ها