لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز پنج‌شنبه یکم دی‌ماه 1401 در نشست با فرماندار شهرستان سنندج گفت: نقاط مختلفی در استان وجود دارد که برای توسعه صنعت گردشگری بسیار مستعد است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: تمام دغدغه این مجموعه توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و افزایش حجم سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

او با اشاره به تمایل سازمان یونیدو به سرمایه‌گذاری در کردستان و ایجاد اشتغال برای یک‌هزار نفر در حوزه صنایع‌دستی افزود: برای تحقق این مهم نیازمند حمایت و همکاری مسئولان ارشد استان و شهرستان هستیم.

مهرزاد همچنین در خصوص تملک بناهای تاریخی در هسته مرکزی شهرستان سنندج عنوان کرد: رویکرد اصلی ما ترغیب بخش خصوصی برای زنده نگهداشتن حیات این میراث ارزشمند است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: از هر ایده و پیشنهادی که بتواند در زمینه توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی استان موثر باشد، استقبال و حمایت ویژه می‌شود.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این جلسه گفت: توسعه گردشگری این شهرستان و بهره‌گیری بیشتر از این ظرفیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و جامع است.

حسن عسکری ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری سنندج اظهار کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری و تعامل هرچه بیشتر، نقاط ضعف و قوت شهرستان را شناسایی و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران گام برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401100134810

برچسب‌ها