مجتمع گردشگری مهر‌ و‌ ماه با پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی رفع پلمب شد/ استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از فعالان صنعت گردشگری

معاون گردشگری کشور از رفع پلمب مجتمع گردشگری مهر و ماه با پیگیری‌‌های انجام شده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دادستانی و مسئولان ذی‌ربط، امشب چهارم دی ماه، مجتمع گردشگری مهر و ماه فک پلمب و بازگشایی شد. ‌

شالبافیان با تاکید بر لزوم توجه به قوانین و رعایت شئونات اسلامی از سوی اماکن گردشگری، افزود: رویکرد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان این صنعت است. صنعت گردشگری در چند سال اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده و با رکود ناشی شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای گردشگری متحمل خسارت‌های فراوانی شده، لذا وظیفه و اولویت وزارتخانه، حفظ اشتغال و حمایت از فعالان این صنعت است.

معاون گردشگری با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در ماهیت صنعتی فرابخشی است، خاطرنشان کرد: گردشگری صنعتی ارزآور، اشتغال‌زا با توسعه پایدار است و رشد و توسعه این صنعت نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی است، لذا ما از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از فعالان این صنعت استفاده می‌کنیم.

شالبافیان تصریح کرد: در عین حال از فعالان و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری انتظار می‌رود در راستای رعایت قوانین و مقررات، به‌ویژه مسئله عفاف و حجاب اهتمام لازم را به‌عمل آورند.

مجتمع گردشگری مهر و ماه که یکی از بزرگترین مجمتع‌های گردشگری کشور است، در روزهای گذشته بدلیل وجود ناهنجاری‌ها و عدم اعتنا به تذکرات مسئولان امر، براساس دستور مقام قضایی پلمب شده بود که پس از برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای مسئولان و کارکنان مبنی بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با رعایت حجاب و عفاف، شامگاه امروز با دستور مقام قضایی فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004957956

برچسب‌ها