معامله زمین‌های مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری ممنوع است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه خرید و فروش و معامله زمین در مناطق نمونه گردشگری استان ممنوع است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه پنجم دی‌ماه 1401 در نشست بررسی و رفع مشکلات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بن تأکید کرد: در سال‌های گذشته 15 منطقه نمونه گردشگری برای چهارمحال و بختیاری مصوب شده که یکی از این مناطق گردشگری شهرک توریستی شیدا بن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور هم‌اکنون جذب سرمایه‌گذاران توانمند جدید به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

جیلان تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به همکاری دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی نیاز دارد.

او اضافه کرد: راه‌اندازی طرح‌های گردشگری به‌منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران، اشتغال‌زایی، کاهش نرخی بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011005748863

برچسب‌ها