معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های سیستان و بلوچستان در کنگره بین‌المللی کووید ۱۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان در نخستین کنگره بین‌المللی تجارب جهانی کووید ۱۹ معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی امروز ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قرار شد همکاری‌های لازم در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان در اولین کنگره بین‌المللی تجارب جهانی کووید ۱۹ که اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، صورت گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این کنگره فرصتی است تا گام‌های موثری برای گردشگری سلامت و گردشگری درمانی استان نیز برداشته شود.

او ادامه داد: تهیه کلیپ، توزیع بروشور، نصب بنر و نیز سخنرانی در رابطه با مزایای گردشگری سلامت در استان از برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این کنگره بین‌المللی است.

جلالزایی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این استان قطب چشم‌پزشکی کشور بوده و جاذبه‌های درمانی طبیعی زیادی از جمله گل‌فشان‌ها، چشمه‌های آب ‌گرم و غیره دارد، لازم است سرمایه‌گذاران در این حوزه ورود کنند.

گفتنی است؛ در این دیدار فرامرز دهمرده مدیر اولین کنگره بین‌المللی تجارب جهانی کووید ۱۹، محمد کاظم مومنی دبیر علمی کنگره و ایرج ضاربان دبیر اجرایی کنگره نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

کد خبر 14011006309442

برچسب‌ها