نشست تخصصی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان گفت: برنامه‌ریزی بهتر در دفاتر خدمات مسافرتی، می‌تواند کمک بسیار قابل توجهی در گردشگری استان و توسعه اقتصادی این بخش داشته باشد و در نتیجه اثرات مثبت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن شامل عموم مردم استان خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، رضا حسن پور دوشنبه 5 دی‌ماه 1401 گفت: با عنایت به لزوم بررسی و رفع موانع و مشکلات تاسیسات گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که بعنوان یکی از محوری‌ترین تاسیسات بمنظور ساماندهی سفر است، نشست تخصصی و صمیمانه‌ای با حضور اعضا و رییس جامعه و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری افزود: در این جلسه ضمن ارائه موانع و مشکلات موجود در دفاتر توسط مدیران و اساتید این حوزه، مواردی نیز به منظور رفع موانع مصوب شد.

او اظهار کرد: برنامه‌ریزی بهتر در دفاتر خدمات مسافرتی، می‌تواند کمک بسیار قابل توجهی در گردشگری استان و توسعه اقتصادی این بخش داشته باشد و در نتیجه اثرات مثبت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن شامل عموم مردم استان خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011006709187

برچسب‌ها