اردبیل برگزار کننده ویژه‌برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران توسط اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 7 دی ماه 1401 گفت: ویژه‌برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران همزمان با آغاز رویداد اردبیل 2023 توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل افزود: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد و افتتاحیه این نمایشگاه با توجه به حضور گسترده فعالان صنعت گردشگری و مسئولان ملی و بین‌المللی و همچنین همزمان با رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای حضور موثر استان اردبیل است.

او تاکید کرد: در این نمایشگاه استان اردبیل در سالن اختصاصی و با عنوان سالن «اردبیل 2023» حضور پیدا می‌کند تا با توجه به آغاز رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو قابلیت‌های گردشگری استان، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این سالن به نمایش گذاشته شود.

نجارقابل ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان به کشورهای عضو اکو است در جلسه با مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی بر لزوم تخصیص سالن با متراژ بالا برای استان اردبیل تاکید کردیم تا زمینه‌ای برای برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه جذب سرمایه‌گذار نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011007292506

برچسب‌ها