حفظ بافت تاریخی کردستان یک ضرورت است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر ضرورت حفظ بافت تاریخی و نگهداری از میراث‌فرهنگی و ارزشمند استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز چهارشنبه 7 دیماه 1401 در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی استان گفت: با توجه به اینکه استان کردستان از نظر تاریخ و طبیعت مورد توجه گردشگران بوده، لازم است بیش از پیش به آن توجه شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: بافت شهری از داشته‌های فرهنگی و جاذبه‌های ماندگار استان است و باید در راستای حفظ این داشته‌ها تلاش شود.

او با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی از  ظرفیت بالایی برای ارائه خدمات مهندسی در این حوزه برخوردار است، یادآور شد: امیدواریم این سازمان همچون گذشته در این زمینه تعامل و همکاری لازم را با میراث‌فرهنگی داشته باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: اقدامات میراث‌فرهنگی در احیای بافت تاریخی قابل قدردانی است.

او بر لزوم همکاری دو جانبه سازمان با این اداره‌کل برای ارائه خدمات بهتر مهندسی در این حوزه تاکید کرد و افزود: آماده هر گونه همکاری که برای کمک به توسعه استان بر مبنای گردشگری مبتنی بر فرهنگ و میراث‌فرهنگی باشد، هستیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011007348794

برچسب‌ها