تاثیر گردشگری در رشد فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل/ لزوم تلاش برای بهترین عملکرد در رویداد اردبیل 2023

معاون سیاسی استاندار اردبیل در مراسم معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان گفت: گردشگری علاوه بر حوزه اقتصادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، رضا قاسمیان امروز 8 دی ماه 1401 در جلسه معارفه مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی استان اردبیل، گفت: همانطور که گردشگری در مسیر رشد اقتصادی استان و کشور موثر است در زمینه فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل افزود: انتظار داریم که اداره کل میراث‌فرهنگی استان در این زمینه عملکرد تاثیرگذاری داشته باشد و با توسعه گردشگری و فرهنگ‌سازی در این زمینه در رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان موثر باشد.

او تاکید کرد: رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به عنوان یک رویداد مهم در پیش است و با وجود اینکه کمی دیر شده است اما باید تلاش کنیم که بهترین عملکرد را در این راستا داشته باشیم.

قاسمیان ادامه داد: استان اردبیل پتانسیل ویژه‌ای در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی دارد اما دچار یک سری عقب ماندگی تاریخی است که باید با پیگیری‌های روزمره کوتاهی‌های گذشته جبران شود.

معاون سیاسی استاندار اردبیل همچنین گفت: حفظ میراث‌فرهنگی استان و سرمایه‌های تمدنی یکی از وظایف اصلی اداره کل میراث‌فرهنگی استان است که امیدواریم با هم افزایی در بین کارکنان اداره کل و سایر دستگاه‌ها این اتفاق به بهترین شکل میسر شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401100829277

برچسب‌ها