دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در شهرستان بانه برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، محمد حسینی روز دوشنبه 12 دی‌ماه 1401 با تاکید بر اینکه آموزش فعالان گردشگری در سال‌جاری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: با انتقال آموزش و مهارت می‌توان فرصت‌های شغلی را در حوزه گردشگری منطقه رقم زد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه اظهار کرد: این مهم با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت فعالان این حوزه و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و افزایش ماندگاری مسافران انجام می‌شود.

او در ادامه عنوان کرد: در این راستا به‌همت این اداره و با همکاری اداره امور مالیاتی بانه، یک دوره کارگاه آموزشی قوانین و ضوابط مرتبط با این حوزه، برای فعالان و مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان برگزار شد.

حسینی افزود: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با قوانین جدید امور مالیاتی، شیوه تکمیل اظهارنامه و مدیریت مالی آشنا شدند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه بیان کرد: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، واحدهای بین‌راهی و... مخاطبان این دوره آموزشی بودند.

او یادآور شد: امید است با حمایت از مدیران و فعالان این حوزه، زمینه توسعه صنعت گردشگری شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام./

انتهای پیام/

کد خبر 14011012348229

برچسب‌ها