بیش از 90درصد هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد از ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از ایسنا، فریدون فعالی امروز دوشنبه 12 دی 1401 در آستانه سومین سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی، افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد مراکز اقامتی کرمان پر شده و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان نظارت لازم بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی را تا پایان دهه مقاومت به صورت روزانه انجام می‌دهد.

او ادامه می‌دهد: در این ایام بسته‌های تبلیغاتی در زمینه معرفی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در بین موزه‌ها و اماکن تاریخی توزیع می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاکید کرد: در استان کرمان ۳۸ خانه مسافر، ۴۳ هتل و هتل آپارتمان، ۲۵ مهمان‌پذیر وجود دارد و تمام این اماکن برای میزبانی و اسکان زائران شهید حاج قاسم آمادگی لازم را دارند.

او در ادامه از ارائه ۲۰ درصد تخفیف هتل‌های استان کرمان به زائران شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۱ درصد از ظرفیت اقامتی هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401101262272

برچسب‌ها